A hangzatos reklámszlogenek világában élünk. Manapság egyre fontosabb, hogy gondolatainkat, mondanivalónkat, céljainkat gyorsan, ütősen, félreérthetetlenül és a lehető legvilágosabb módon fogalmazzunk meg. Ezt pedig sokkal nehezebb megvalósítani, mint azt elsőre gondolnánk. Milyen egy jó szlogen? Nem vagyok szakértője a témának, sőt, de azt tudom, hogy én például utálom a kínlódásból született, izzadságszagú szójátékokat. A legjobb persze az, ha az ember akár tízen x év múlva is emlékszik rájuk.
Lars Kirk dán művész, grafikus, reklámszakember legújabb projektjében a reklámszlogenek erdejébe kalauzolja el a nézőket. Értsd szó szerint. A „Corporate Landscapes” tájai ugyanis több ezer jól és kevésbé jól ismert cég szlogenjéből készültek. Nike – Just Do it, Pepsi – Generation Next, Apple – Think Different, és még sokan mások olvashatóak a képeken. Jó böngészgetést a reggeli kávéhoz!
via: illusion 360