Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Irány a szlogenerdő!

Irány a szlogenerdő!

2011. április 06. - Darqo

A hangzatos reklámszlogenek világában élünk. Manapság egyre fontosabb, hogy gondolatainkat, mondanivalónkat, céljainkat gyorsan, ütősen, félreérthetetlenül és a lehető legvilágosabb módon fogalmazzunk meg. Ezt pedig sokkal nehezebb megvalósítani, mint azt elsőre gondolnánk. Milyen egy jó szlogen? Nem vagyok szakértője a témának, sőt, de azt tudom, hogy én például utálom a kínlódásból született, izzadságszagú szójátékokat. A legjobb persze az, ha az ember akár tízen x év múlva is emlékszik rájuk.

 

Lars Kirk dán művész, grafikus, reklámszakember legújabb projektjében a reklámszlogenek erdejébe kalauzolja el a nézőket. Értsd szó szerint. A „Corporate Landscapes” tájai ugyanis több ezer jól és kevésbé jól ismert cég szlogenjéből készültek. Nike – Just Do it, Pepsi – Generation Next, Apple – Think Different, és még sokan mások olvashatóak a képeken. Jó böngészgetést a reggeli kávéhoz!

via: illusion 360

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr372802478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása