Fontos a jó marketing! – mondta a lakatosműhely tulajdonosa, és nekilátott üzletének felvirágoztatásához. Az 1968-ban alapított, több mint 20 éve ugyanazon a helyen működő lakatosműhely homlokzata egészen a közelmúltig teljesen átlagos képet mutatott, mígnem az üzlet tulajdonosa, Phil Mortillaro gondolt egy nagyot, és valami extra különlegességgel dobta föl a bolt forgalmát.
Így aztán a New York-i West Village-ben található Greenwich Locksmiths nevű apró bolt kívül, belül teljes felújításon ment keresztül, stílusosan több tízezer kulcs felhasználásával. A művészi hajlamokkal rendelkező tulajdonos saját tervei alapján, saját idejét és energiáját felhasználva dekorálta ki üzletét.
Mortillaro 1991-ben kapta meg az engedélyt a várostól, hogy felújítsa az épületet, mely az eredeti tervek alapján így nézett volna ki:
Azonban rövid mérlegelés után rájött, hogy nem egy elcseszett Disney World épülettel szeretné megajándékozni a városrész lakóit. Jól döntött!
Természetesen az érdeklődés az új design elkészültével azonnal megnövekedett, olyannyira, hogy egy napszemüvegeket forgalmazó cég azonnal felajánlotta, hogy megvásárolja az épületet, de Mortillaro semmi pénzért nem válna meg a világ talán legkúlabb lakatosműhelyétől.
via: scoutingny