A „mi lett volna ha” című kérdésektől - persze a téma és a szituáció függvényében -, de általában komoly késztetést szoktam érezni arra, hogy az első szembejövő falba verjem a fejemet. A São Paulo-i Moma Propaganda reklámügynökség legújabb kampánya szintén felteszi ezt a kérdést, mégpedig úgy, hogy milyen reklámmal népszerűsítette volna magát a világ legnagyobb közösségi oldala, a legnagyobb videomegosztója és a legnépszerűbb chat oldala a 40-es 50-es években, persze, már ha akkor is léteztek volna?
Az ötlet, a benne rejlő fikcióval azonban annyira eredeti, hogy most hagyom békében a falakat és inkább jól közzéteszem, abban a reményben, hogy másnak is elnyeri a tetszését, meg persze kíváncsi vagyok másban is legenerálta-e a képek tartalma az alábbi kérdést?
Van egyáltalán olyan, hogy hivatalos Facebook, YouTube Twitter vagy Skype kampány? Ha valakinek van tudomása erről, azt egy kommentben akár meg is oszthatná velünk! Előre is köszönjük!
via: zeutch