Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Rókatetem szőnyeg

Rókatetem szőnyeg

2010. május 07. - Darqo

Lehetne szép is, de nem az! Az idei ízléstelenségi verseny top 10-be került alkotása a rókatetem szőnyeg…Én megértem az indíttatást, hogy érzelmeket akarnak kiváltani a tervezők az ellentétek bemutatásával, na de ezt lehet kevésbé visszataszító formában is…Az ember hiába szeretne egy dolgos nap után megpihenni a Roadkill Carpet-en, leginkább nem fog így tenni, mert hiába a 100% gyapjú anyag, a kézzel készítés varázsa, a pihe-puha és élethű rókatetem imitáció elveszi a kedvét az embernek. Inkább elgondolkodtató a holland Oooms tervezőcsapat szőnyege: van olyan ember, aki ezt megvásárolná, ráadásul 3400 euróért? (megsúgom, az oldalukon beérkezett kommentek alapján van ilyen!)

via: designyearbook

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr421981236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása