Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Hajtogass fényeket!

Hajtogass fényeket!

2010. április 19. - Darqo

Szüleim szerint, gyerekként előszeretettel fúrtam lyukakat a falba az ujjammal és a máshol elérhető fűrészporos tapétafelületekről is kedvemre kapargattam le a kidomborodó részeket, egyéb változatainak faltól elvált részeit pedig örömmel tépegettem fel, de most már biztos vagyok benne, hogy akkor is a Light Form világítás egyik mozdulatsorára treníroztam magam.

Valószínűleg nem vagyok egyedül az ilyen és ehhez hasonló gyermeki csínytevéseimmel, legalábbis gyanítom, hogy Daniele Gualeni és Francesca Rogers tervezők hasonló, gyerekkorból visszamaradt kényszeres mozdulatsorok mentén fejleszthették ki találmányukat, megtoldva egy remek funkcióval. A Light Form ugyanis olyan innovatív világítási koncepció, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kedvük szerint manipulálják a megszokott szobai fényeket. Tulajdonképpen egy hatalmas moduláris felületről van szó, melyet lámpákkal láttak el és a kihajtható lapok segítségével a hangulatunknak megfelelő fénymennyiséget biztosíthatunk. Prototípusán a sötét, külső oldal wenge fából, míg belső része fehér európai juharból készült, hogy a kontraszt hangsúlyosabb legyen, a fény pedig minél nagyobb felületen érvényesülhessen.

via: Tuvie

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr431934123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása