Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Hamufelhő?

Hamufelhő?

2010. április 18. - Darqo

Szóval, ezeket sikerült lencsevégre kapnom a tegnapi „hamufelhőből”…a rádió azt hazudgálta, hogy az, amit most fátyolfelhőnek néznénk aznemaz, ne zavarjon meg senkit, mert a mostani foszlányok a maradék hamufelhő összesűrűsödött maradványai. Így kattintgattam és mivel nem vagyok tudósa a dolognak, nem tudom, hogy valóban az izlandi porszemcséket sikerült elcsípni vagy jól benéztem a dolgokat. Mindenesetre, bár szép volt a naplemente, azért fotóztam már különlegesebbet is. Valaki még? Továbbra is várjuk a különleges természeti jelenségekről készült fotóitokat a manzard.cafe@gmail.com címre.

A fotók a tegnapi nap folyamán készültek Esztergomban...

 

Az első kép már landolt is a mailbox-ban! Kentaurben küldte nekünk ezt a képet az alábbi kommenttel:

"Sziasztok.

Nagyon vártam a beharangozott bíbor naplementét.
Le is fotóztam tegnap este (április 16.-a, 19.óra 15 perc), amit az ablakomból, a Kosztolányi D. térrôl látni lehetett.
Szép, szép, de én valami kegyetlenfajtábbra számítottam..."

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr701931566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása