Etienne Lavie utcai installációi láttán a címben feltett kérdésre egyértelműen az a válaszom, hogy igen, simán el tudnám képzelni, hogy random reklámok helyett klasszikus festmények vagy más, kortárs alkotások fogadjanak az utcán. Az önmagáról jó sok blabla és néhány hívószó segítségével nyilatkozó titokzatos francia művész Párizs és Milánó utcáin rejtette el a hirdetéseket a műalkotások mögé, a járókelők legnagyobb meglepetésére és örömére.
A reklámfelületeket újragondoló „OMG who stole my ads?” és ennek folytatása, az olaszországi „OMG who stole my ads? Milano” című projektek a hirdetésekhez hasonlóan fogyasztásra ösztönöznek, azonban nem kérnek semmit cserébe, nem próbálnak a pénztárcánkban turkálni és kihúzni az utolsó fillért is. Kultúrát adnak, ráadásul ingyen és bérmentve. Megszívlelendő ötlet!
via: colossal