Szerintünk a Nothing Amsterdam a se szeri se száma marketingügynökségek azon szűk csoportjához tartozhat, ahová a kuncsaft a kampányegyeztetések második fordulójára már stresszmentesen, nyakkendő nélkül, akár rövidgatyában is érkezhet! A független ügynökség alapítója, Michael Jansen ennek az érzésnek az érdekében legalábbis igyekezett mindent megtenni, amikor az iroda belsőépítészeti kialakítását Alrik Koudenburg és Joost van Bleiswijk személyében két jó nevű dizájnerre bízta...
Az egészet meg szimplán a látottakra alapozzuk. Az ötletet maga a cég neve adta. NOTHING= SEMMI. A tervezők szerint a semmiből /van erre egy markánsan ideillő magyar mondás is, amit most nem idéznénk/, esetünkben egyszerű kartonpapírból várat építeni nagy, de semmiképpen sem megoldhatatlan feladat! Annál inkább egy komoly kihívás! Amennyiben pedig a magasra tett lécet sikerül átvinni, csupán ez, akár „arcátlanul” nagy profitokra jogosíthatja fel a megrendelőt. Ha egyszer kitalálnánk valami saját kampányt, asszem, mi gondolkodás nélkül egy ilyen teamre bíznánk...!