A 80-as években sokunknak volt olyan játéka, melyben tűk, pöckök százaiból, ezreiből lehetett különböző lenyomatokat hagyni (a neve az istenért nem jut eszembe). Lucinda Jane Guinness aka Lulu Guinness divatkiegészítőket tervező brit hölgy ennek a 3D-s játéknak az alapjait használta fel legújabb installációjában, melyet a Clerkenwell Design Week-en mutattak be.
Az 51 éves designer úgy álmodta utcára interaktív játékát, hogy a járókelők ott hagyhassák mindenféle vidám, megható, és elkerülhetetlenül obszcén testportréikat az embernagyságú képekben. A „Be A Pin Up” című installáció a londoni St John's Gate- nél került kiállításra, hogy a 6.000 krómozott alumínium szegecset kényükre-kedvükre használják a járókelők.
Lulu Guinness 1989-ben nyitotta meg első boltját Nyugat-Londonban, majd a divatvilágban elért azonnali sikerek után New Yorkban és Tokióban is. Kiegészítőit olyan neves cégek forgalmazzák, mint a Harrods, Selfridges, Fortnum, Mason, valamint olyan sztárok hevernek a lábai előtt, min például Dita Von Teese, Helena Bonham Carter, Katy Perry, Christina Aguilera vagy éppen Rachel Weisz.
via: colossal