Blogger barátok


baantal.jpg mentalien.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Előhatás, avagy a meggyőzés forradalma

Előhatás, avagy a meggyőzés forradalma

2018. április 27. - Darqo

elohatas_cover.jpg

Nincs mit titkolni vagy szégyellni azon, hogy mindenki szeretné befolyásolni a kisebb-nagyobb környezetét. Legyen szó szimplán egy megnézendő mozifilmről vagy éppen egy fontos vállalati döntésről, mindig arra törekszünk, hogy a mi véleményünk legyen a legmeggyőzőbb, nekünk legyen igazunk, mi legyünk a legnagyobb hatással. Kitanulni ezt a mesterséget, nem egyszerű és nem megy egyik pillanatról a másikra, de semmiképpen sem lehetetlenség.

A témával foglalkozó szakirodalom számtalan remek könyvet kínál a kíváncsiskodók számára, közülük néhányat már én is bemutattam nektek itt a blogon. Most a legújabb kedvencemről lesz szó egy röpke pillanat erejéig, Robert B. Cialdini Előhatás című könyvéről, amely nem kevesebbet állít, minthogy könnyen alkalmazható tanácsaival és eszközeivel megtanít minket a meggyőzés tudományára.

A szociálpszichológus munkásságát állítólag a leggyakrabban és legsikeresebben alkalmazzák a világban, a kiadvány átolvasása után pedig egyáltalán nem kételkedem ennek a kijelentésnek a valódiságában, ugyanis iránymutató, eredeti és izgalmas gondolatai, elméletei és gyakorlatai valóban végtelenül könnyen alkalmazhatóak a hétköznapok során, akár árufeltöltők vagyunk, akár cégvezetők.

Az ikonikus Hatás című könyv szerzője a leghatékonyabb meggyőzés titkait tárja fel előttünk. A legújabb tudományos kutatások és a saját tapasztalatai alapján elárulja, hogy ez a titok nem magában az üzenetben, hanem az üzenet átadása előtt döntő pillanatban rejlik. Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóságunk hozzáállását vagy az egyének meggyőződéseit, csupán a másik fél figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlen azelőtt, hogy a megfelelő tettek várnánk tőle. Ebben nyújt hasznos segítséget, sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig számos kísérletre és beszámolóra építve munkáját.

Hogyan érjük el, hogy a közönségünk már az előbb befogadóvá váljon az üzenetünkre, mielőtt meghallja azt? Minden apró, etikus és könnyen alkalmazható részlet kiderül ebből a zseniális könyvből, amelyet nem elég egyszer elolvasni, újra és újra érdemes visszatérni hozzá, hogy minél mélyebben rögzüljön a benne található értékes tudás!

A kiadványt az alábbi könyvesboltokban vásárolhatod meg:

HVG Könyvkiadó

Libri

Bookline

Líra

A recenziós példányt a kiadó bocsátotta a rendelkezésemre, amiért hálás köszönet!

elohatas.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr9613648952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.