Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Lehet, hogy ez valami perverzitás, de imádom! - Think Invisible után itt a Bandopoly

Lehet, hogy ez valami perverzitás, de imádom! - Think Invisible után itt a Bandopoly

2013. november 04. - Mocca

rs-1200.png

Emlékeztek még a Think Invisible című ötletre, mikor egy képrejtvényből, meg max. két betűből kellet kitalálni egy popkulturális kép tartalmát? Olyanokat, melyekbe naponta belebotlunk, úton-útfélen? Közel másfél éve írtunk Szulyovszky Márk rafinált ötletéről, a napokban aztán érkezett tőle egy újabb levél, amiből kiderült, Márk nagyon nem állt le, sőt, ezt ő tényleg komolyan gondolja... :)



A levél:



Nem gondolnám, hogy emlékeztek rám, de egy évvel ezelőtt elkezdtük a ThinkInvisible-t Adrival, és akkor beszéltünk. Az a projekt elég sokáig vitte szerencsére, bár ugyanúgy benne volt a pakliban, hogy egy lesz a millió Behance-n megtalálható poszteres projektből. Csináltunk egy játékot, azzal elég sok ember játszott, és lecsaptuk a nyelvtanulós magas labdát is - a LearnInvisible -el a dolog meg is találta a célját.

Éppen még a TI játékon dolgoztam nagyban egy évvel ezelőtt, amikor azt mondtam, hogy na most elegem van, kell valami mást csinálnom, legalább egy kis időre. Valami totál értelmetlent - akkoriban az egyik kedvenc szórakozásom az volt, hogy szereztem mindenféle ikonokat és azokat kombináltam össze, és néha vicces dolgok születtek belőle, akkor örültem neki. Ezt kb. úgy kell elképzelni, mint a kreatív folyamatnak a vizuális megfelelőjét - teljesen össze nem illő dolgok párosításával alkalmanként rá lehet akadni jó ötletekre (amiket aztán néha fel is rakok nounproject-re). Szóval ezzel töltöttem az estét, és felettébb jól szórakoztam...

Aztán valamiért csupa zenével kapcsolatos ikonok akadtak a kezembe egy ideig, és amint nézegettem őket, eszembe jutott, hogy minden hülyeségnek van ikonja, a zenekaroknak miért nincs?

Ez megfogott, szóval elkezdtem nézegetni, hogy mi lenne az a jellegzetesen egyszerű szimbólum, amiről egyértelműen beugrik az adott zenekarnév. Elkezdtem nézegetni mivel lehetne dolgozni: frizura, ruha, színek, gitárok.... és nevek? A neveket úgy néz ki még senki nem próbálta lerajzolni...

Szóval elkezdtem összekombinálni őket, és csináltam vagy 10-at, amit átküldtem a barátaimnak és ők jót röhgötek rajta. Ezt pozitív visszajelzésnek vettem (lehet, hogy hiba volt?:), és elkezdtem őket gyártani. Az eredeti célját, hogy könnyen felismerhető legyen, nem sikerült elérni, viszont valami más kép bejött, ami még talán izgalmasabb is - a kitalálósdi. Aztán a fiókba került. Bekerültünk egy észt startup inkubátorba és ezerrel elkezdtünk dolgozni a LearnInvisible-ön, plusz még 2 másik projekten, ez pedig teljesen háttérbe szorult. Nemrég vettem elő, hogy na, most már tényleg.

Csakhogy, fogalmam sem volt, hogy mit kezdjek vele. Játék? Oké, egyértelműen játék a Bandopoly, de nem feltétlenül szeretnék még egy olyan játékot csinálni, amit az emberek egyedül, a telefonon nyomkodva játszanak. Egyrészt, ezt csinálom egész nap a munkahelyemen (legalábbis az interaction design részét), másrészt pedig én mindig sokkal jobban szórakoztam, amikor én mutogathattam a többi embernek és láttam, ahogy próbálják kitalálni. Amúgy csak egy számot látsz (letöltések) és a review-kat olvasgathatod. Nem túl nagy móka.

Lehet, hogy ez valami perverzitás, de imádom az ilyen játékokat

(nem ez lesz az utolsó ilyen projektem, sőt, nemsokára jön egy új) és főleg szeretem őket vezetni (a megoldás birtokosaként). Arra gondoltam, ha ezzel mások is így vannak, akkor örülnének egy olyan trikónak ill. poszternek, amin a kedvenc zenekaruk van - csak kicsit kevésbé expliciten, egyfajta képrejtvényként. Ha éppen ezt hordod, könnyen elkezdhetsz bárkivel játszani, akivel szeretnél, ami oldja a hangulatot, stb...

Szóval az első iterációban megnézem, erre tényleg van-e igény. Lehet, hogy nincs és csak mobiljátékként fogja megállni a helyét, vagy úgy sem. Mindenestre itt vannak, szórakozzon mindenki remekül, azért készültek;). És természetesen jönnek új képek, ahogy elkészül a vállalható változatuk!



logo-200.png



bandopoly-1200.png



cy-1200.png

ln-1200.png

ns-1200.png

pm-1200.png

rs-1200.png




Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész, designer, kreatív ember vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk! A magyART rajongói klubjához pedig itt csatlakozhatsz.




A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr35592441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása