Egy jó szövegíró aranyat ér! Nem kizárólag az anyagi sikerek, de sok esetben a legalább annyira fontos szakmai elismerések záloga is. Egy frappánsan megfogalmazott mondat, akár évekre szóló megbízásokat is hozhat a konyhára. A kreatív és reklámügynökségek persze tisztában vannak ezzel, nem is röstellnek egy-egy sztár copywriterért annyit pénzt kiadni, mint a Barca mondjuk Messi-ért, aki pedig sokszor fel sem tűnik, hogy a pályán van, ám az utolsó pillanatokban még a kétkedőket is meggyőzve tud visszaigazolni egy-egy meccset eldöntő találattal...
Te tudod mit eszel?
Az orosz BBDO mindenféle díjakkal már korábban is elhalmozott szövegírója Tany Moseeva teszi fel a „tyúk az eszem, mert tök mindegy mit eszem” embermasszának szóló, lényegre törő kérdést, a Greenpeace génkezelt/módosított zöldségek elleni kampányában, utalva a fogyasztók előtt ismeretlen tényre: a paradicsommal, kukoricával, borsóval vagy répával tudtunk nélkül kísérőként, sok esetben valami egészen mást is leküldünk gyomrunkba! Szemezgetve a sokkoló étlapról: pl. lepényhal, skorpió és rovar géneket...!
via: behance.net