Nicola Yeoman soha nem tanulta iskolai keretek között a művészetet, mondhatni ösztönösen kreatív emberről van szó, aki már egészen kicsi kora óta abban lelte a legnagyobb örömét, ha a közvetlen környezetében található alapanyagokból valami különlegeset alkothat.
Ez a vonal megmaradt, manapság is többek között csipketerítők, ingek, székek felhasználásával építgeti installációit a jelenleg Londonban élő brit művésznő, igaz, most már megnevezhető formában, az általam is körülrajongott anamorfózist alkalmazva az elkészítésüknél, és mindezt nagyban, olyan kliensekkel a tarsolyban, mint például Louis Vuitton, Hermes, Alexander McQueen, The New York Times, Selfridges, H&M, William & Son.
Én ma a tipósorozatából hoztam néhány darabot, amelyek közül egyik sem valami Photoshopos ál-illúzió eredménye, hanem a valóságban, térben elkészített alkotásokról van szó. Kismillió székből kirakott „d”, temérdek ollóból belógatott „u”, szétvert padlódeszkákból kialakított „x” vagy éppen fátyolból, illetve faágakból fák közé aggatott „t” betű (amely egyébként a The New York Times számára készült).
via: design taxi