Tulajdonképpen gőzöm nincs, miről szólnak, mi születésük oka vagy üzenete. Sokat kéne gondolkodnom azon is, milyen térben alkotnának harmonikus - persze az sem biztos, hogy kell olyan - egységet más tárgyakkal. Ami biztos! Egy pillanatra sem fordult meg a fejemben, hogy megkérdőjelezzem Németh László keramikus jogát, hogy a valóságot a saját nyelvére lefordítva így értelmezze…
"a művészeti problémák, alapvetően nyelvi természetűek…” Joseph Kosuth
1965-ben születtem Székesfehérváron. Viszonylag későn, 1992-ben kerültem kölcsönhatásba az agyaggal. Viszont ez a hatás olyan erősnek bizonyult, hogy immár huszadik éve a redukciós és rakuzási technikákat alkalmazom. Munkamódszeremre a tematika jellemző, általában egy gondolat köré készítek variációkat, melyek az iparművészet és a képzőművészet közötti vékony határvonalat súrolják, hol az egyik, hol a másik oldalra billenve.
Önkéntes munka GAMBIA / GUNJUR (kerámia stúdió létrehozása, tanárok betanítása), melyről a Magyar Narancs online felületén, a Jelentés Gambiából című blogjában számolt be.
vágyvírus
Nadálytőszirom porzóval (redukció)
Gyöngykakas találkozása Nadálytővel a Gogol utca sarkán (toll, redukció)
Gyöngykakas
for milk
Evelin álma (vegyes)
Koncert (redukció)
cím nélkül
Kan(na) (redukció)
Abortuszpersely
Urna usebti Trabanttal
Kanna
Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész, designer, kreatív ember vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk! A magyART rajongói klubjához pedig itt csatlakozhatsz.