Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Steampunk macskaság egy kaliforniai lakásban...

Steampunk macskaság egy kaliforniai lakásban...

2013. január 10. - Mocca

8278006659_aaf7dafb00_c.jpg

Bár a cicatartás 12 pontját nem ismerem, makkás barátaimtól tudom, van néhány megfontolandó alapszabály, melyre az új családtag érkezése előtt célszerű rákészülni. A lakáson belüli szerepek ugyanis egy cirmos érkezésével földrengésszerűen borulnak,



...és az addigi főbérlőből az első „meow” elhangzása után visszavonhatatlanul a hang gazdájának boldogan statisztáló albérlőjévé válunk.

A cicák szeretnek a magasban pihenni, territoriális határokat fenntartani, azokat megvédeni. Ergo: egy cica akkor érzi magát igazán kiegyensúlyozottnak, ha zavartalanul mehet a dolgai után. A >Because We Can< stúdió ezt figyelembe véve építette ki egy San Franciscó-i lakásban a világ első steampunk >CAT TRANSIT SYSTEM (CTS)< macskaalagútját, melyből birtokbavétele óta - a mellékszereplő visszajelzései szerint - a macskaság csak a pisi miatt bukkan elő, időnként…



Steampunk-Inspired-Cat-Tunnel-System-4.jpeg

8075912966_b66eccdd99_c.jpg

8075925411_2aef889675_c.jpg

Steampunk-Inspired-Cat-Tunnel-System-5.jpeg

Steampunk-Inspired-Cat-Tunnel-System-2.jpeg

Steampunk-Inspired-Cat-Tunnel-System-9.jpeg

Steampunk-Inspired-Cat-Tunnel-System-1.jpeg

8278006659_aaf7dafb00_c.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr505010318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása