Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

LIGHTS OFF - Eristoff 3D Neon Project  //  Rizon Parein

LIGHTS OFF - Eristoff 3D Neon Project // Rizon Parein

2012. október 03. - Mocca

00.jpg

Mi a vodka kvintesszenciája? Ezzel a kérdéssel fordult hozzám nemrégiben egyik barátom. Elég balga arcot vághattam, majd miután ellentmondást nem tűrően feltette passzívan agresszív kérdését is: „Te mézzel vagy mustárral”, már szimplán ostobának éreztem magam, hiszen mikor tehetem, elsősorban hozzám hasonló borivó cimbikkel szoktam bandázni. Aztán kíváncsiságból utánanéztem és kiderült: a gabonapárlatok bizonyítottan a „gyógyítóka” kategóriába tartoznak! Legalább annyira, mint e minősítést már prehisztorikus idők óta kiérdemlő bor…

 



Kisvodkalógia:



vodka.jpg



Grúzia egyik tradicionális, 100 % gabonapárlatból készült itókája a kreatív kampányairól is híres Eristoff vodka. A brand logója egy farkas fej, melyhez néhány évvel ezelőtt közünk volt nekünk, magyaroknak is, két reklámfilmjükben is a HORKAI Animal Training Center farkasai vonyítottak.



Az idei headline a belga reklámgrafikus, Rizon Parein 3D Neon printjei, melynek visszatérő szlogenje, "LIGHTS OFF", talán elfogadható definíció is egyben alkesz barátom bevezetőben nekem szegezett kérdésére...



01.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr144818064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása