Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Ez vagyok én, ez van bennem – Eiter Zsófi

Ez vagyok én, ez van bennem – Eiter Zsófi

2012. augusztus 24. - Darqo

Eiter Zsófi Dekoratőr és Kirakatrendező suliban végzett, utána azonban elsodorta az élet más területekre, más országokba. Állítása szerint mindig is foglalkozott rajzolgatással, grafikával, amiket inkább grafirkáknak nevez, de csak saját maga szórakoztatására készítgette őket, mert minden fölös energiát, feszültséget le tud vezetni benne. Weboldala sincs éppen ebből kifolyólag, viszont megosztotta velünk az alkotásait, mi pedig veletek...mert szépen kidolgozottak, jópofák és hangulatosak, és az nem lehet, hogy mindig csak a fióknak készüljenek!

 

Eiter Zsófi

 

Közönségnek ezeket a munkákat nem nagyon mutogattam, mert olyanok voltak mint egy napló, amikor az ember örömét, bánatát megpróbálja lejegyezni. Azzal meg ugye nem nagyon szoktak kérkedni, hogy „hahó, hahó olvasd el, nézd már meg”. Szóval ezeket én a polcomon rejtegettem és ott porosodtak, és csak gyűltek-gyűltek. Mondhatni megsajnáltam őket, egy takarítás folyamán, és most úgy gondoltam, megmutatom, megosztom, elindítom őket egy úton.

Nem is tudom ezek tetszenek e valakinek; vagy jók, vagy nem, a világot nem akarják megváltani. Nem is ez a lényeg, egyszerűen ez vagyok én, ez van bennem, ezt szeretem. Kedves kis illusztrációk, édesen szomorkás figurák, akiket néha gúnyos gúnyába bújtatok. Bevallom soha nem szerettem a bohócokat és a macskákat. A kockafejek már egy újabb sorozat, akkor kezdődött mikor már ráuntam a „bohóckodásra”. Szívem vágya egyszer egy könyv illusztrálása (írói vénám sajnos nincs). Egyébként meg szeretek egyszerűen, könnyeden, viccesen hozzáállni úgy általában mindenhez...Az oviban meg nap volt a jelem. :)

 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész, kreatív ember vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr944700535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása