Az egész 2010 decemberében kezdődött. Scott Modrzynski, aki ekkoriban grafikus tervezőként dolgozott egy hatalmas New York-i reklámügynökségnél, azt a feladatot kapta, hogy készítsen egy bannert az IFD (International Food Day) számára. Először különböző szavakkal és betűtípusokkal bíbelődött, majd valami merészebb dologba kezdett, ketchup, mustár, majonéz és különböző szószok segítségével készített egy világtérképet. Ekkor érezte meg először, hogy az ételekkel való játék többet jelent számára egyszerű és egyszeri munkánál. Nagyjából ezzel magyarázza a Foogos eredetét.
A manapság szabadúszóként dolgozó jéghoki-és sportrajongó, maratoni futó, nyáron úszómesterként lazuló, amúgy pedig profi birkózással is foglalkozó Scott egyéb szabadidős tevékenységei közé tartozik azóta is a különleges művészeti alkotások készítése, a legváltozatosabb ételalapanyagok felhasználásával. Hobbijának honlapot is készített, ahol rendszeres időközönként meglepi olvasóit valami új, popkulturális ikonokat feldolgozó alkotással. Scott nemes egyszerűséggel csak így fogalmaz a dologgal kapcsolatban: a Foogos nem más, mint a normális átváltoztatása rendkívülivé, néha érdekes, alkalmanként vicces, általában pedig undorító formában, abból az egyszerű okból kifolyólag, mert miért is ne?
via: thaeger