Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Pablo Lobato, a "picasso-kezű" celebillusztrátor

Pablo Lobato, a "picasso-kezű" celebillusztrátor

2010. május 12. - Mocca

Hááát, ez a nap egy illusztrációs napra sikerült. Távol álljon tőlem mindenfajta rút következetesség - kaptam is már nem egyszer fejmosást konfúz szertelenségem miatt -, de az eszem megállt, miután hallgattam Offroadster szavára és átugrottam a jelenleg L.A.-ben élő és alkotó argentin Pablo Lobato grafikus blogjára...

...ahol az alábbi zseniális illusztrációkat találtam. Egyszerűen képtelen voltam nem megosztani azokat itt és most. Ezúton is thx a Propono-nak és Offroadster-nek - aki nem mellesleg remek grafikus is - az infóért!

A teljes portfólió itt végignézhető!

Selected, Hall of Fame by Pablo Lobato

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr551997596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása